تشکیل کارگروه تخصصی مجمع خیرین علمی، فرهنگی و پژوهشی در واحد آیت‌الله آملی

کرئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: فاز نخست تهیه اساسنامه و کارگروه تخصصی مجمع خیرین علمی، فرهنگی و پژوهشی خواهد بود در واحد دانشگاهی آیت‌الله آملی پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نخستین نشست مجمع امور خیرین و توسعه وقف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در این نشست اظهار کرد: موضوع خیلی مهم  ارتباط جامعه با صنعت را بجد دنبال می‌کنیم تا در حل مسائل تأثیرگذار باشیم.

حامد برجسته با حمایت‌های رئیس سابق این واحد دانشگاهی از صندوق خیران عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی این افتخار را در کارنامه خود دارد که با همکاری سپاه آمل در امر محرومیت‌زدایی واقع در رضوان ۳۳ شهر آمل اقدامات مناسب و تأثیرگذاری داشته است.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی می‌تواند برای نخستین‌بار در سطح منطقه پیشگام باشد و به فضل الهی و با دعای خیر همه مسئولان، همکاران و استادان دفتر مجمع خیرین علمی، فرهنگی و پژوهشی در واحد آیت‌الله آملی راه‌اندازی شود که با تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران فاز نخست که تهیه اساسنامه و کارگروه تخصصی این مجمع خواهد بود در این واحد دانشگاهی  پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =