اذعان رئیس مجلس به ایرادات بودجه ۱۴۰۰/ برگزاری جلسه مجدد برای بررسی لایحه

رئیس مجلس در نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد که بودجه ۱۴۰۰ ایرادات زیادی دارد و نیازمند اصلاح است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اعتراضات به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که توسط دولت به مجلس ارائه شده است، بالا گرفته و برخی از نمایندگان بر رد کلیات آن اصرار دارند.

در همین حال، ساعت ۶:۳۰ صبح امروز و قبل از آغاز جلسه علنی مجلس، نشست فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس برای بررسی نحوه ورود به لایحه بودجه کل کشور برای سال ۱۴۰۰ برگزار شد و نمایندگان نظرات خود را ارائه کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات درباره این جلسه گفت: در این جلسه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کردند و آقای قالیباف رئیس مجلس ضمن اشاره به سرفصل‌های مختلف بودجه عنوان کرد که بودجه ایرادات قابل توجهی دارد که نیازمند اصلاح است و امیدواریم دولت همکاری لازم را با اصلاحات در بودجه را داشته باشد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و دیگر عضو هیأت رئیسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس نیز گفت که در این جلسه بنا شد تا در نشست دیگری با حضور اعضای فراکسیون که در روزهای آتی برگزار می‌شود، لایحه بودجه ۱۴۰۰ با تفصیل بیشتری مورد بحث و بررسی قرار گیرد که زمان دقیق برگزاری این جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =