توضیحات سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد دوپینگی‌ها و انتخابات جنجالی خوزستان

سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد که مشکلی بابت برگزاری انتخابات جنجالی هیئت کشتی خوزستان وجود ندارد و این اتفاق در اسفند ماه رخ خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد ابراهیم امامی در مورد پروسه طولانی انتخابات هیئت کشتی خوزستان، به برنامه "دایره طلایی" گفت: همانطور که استان مازندران در کشتی آزاد برای ما خیلی اهمیت دارد، خوزستان هم در رشته فرنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و برای فدراسیون کشتی حائز اهمیت است. اگر این پروسه طولانی شد به خاطر زمان‌بر بودن تایید صلاحیت کاندیداها بود. اخیرا اسامی نفرات تایید صلاحیت شده از طریق مسئولان مربوطه اعلام و از سوی اداره کل استان این لیست در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و در اسفند ماه مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی در  انتخابات یک رأی دارد که این رای را به شخصی که مدیر باشد و بتواند برای هیئت کشتی آورده داشته باشد و ما را در جهت اجرای برنامه راهبردی در سند توسعه کشتی همراهی کند، اختصاص خواهد داد. کشتی را اکنون نمی‌توان با بودجه دولتی تخصیصی از سوی ادارت کل‌ و فدراسیون کشتی اداره کرد و حتما به منابع مالی دیگری نیاز است.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد مثبت شدن تست دوپینگ سه کشتی‌گیر، تصریح کرد: این تست‌ها با درخواست فدراسیون کشتی در انتخابی تیم ملی و لیگ برتر آزاد و فرنگی انجام شد و ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سالن حضور پیدا کردند و از تعدادی کشتی‌گیر تست گرفتند که نمونه چند نفر از آنها مثبت شد، البته هنوز این نفرات فرصت دفاع دارند و بعد از طی شدن مراحل به صورت قانونی رای صادر می‌شود و مردم در جریان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =