پیروزی پورتو مقابل یوونتوس/ گلزنی طارمی مقابل یاران رونالدو

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دومین دقیقه دیدار پورتو برایر یوونتوس دروازه این تیم ایتالیایی را باز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پورتو در لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه به مصاف تیم یوونتوس ایتالیا رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم پرتغالی به پایان رسید.

مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت شروع طوفانی در این مسابقه داشت و در دقیقه ۲ توانست روی اشتباه شزنی دروازه بان یوونتوس گل نخست بازی را به ثمر برساند.

این گل حاصل پِرس طارمی و هم تیمی‌هایش روی دروازه یاران رونالدو بود. گلی که بعد از گل آلابا، سریع‌ترین گلی بود که یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است. این گل را داوید آلبا در سال ۲۰۱۳ و مرحله یک چهارم نهایی مسابقات در ثانیه ۲۴ وارد دروازه یوونتوس کرده بود.

سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را روی ماکای با پیراهن بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۷ وارد دروازه رئال مادرید کرده بود. این گل در ثانیه ۱۰ به ثمر رسیده بود.

در ادامه این بازی تیم پورتو توسط مارگا در دقیقه ۴۶ به گل دوم دست پیدا کرد اما در دقیقه ۸۲ توسط کیه زا یکی از گل‌ها را دریافت کرد. با این حال تیم پرتغالی در پایان این دیدار با برتری ۲ بر یک به پایان رساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =