بازدید معاونان دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای استان تهران

معاونان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفرهای استانی خود به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، این هفته در واحدهای دانشگاهی استان تهران حضور خواهند یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ معاونان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفرهای استانی خود، از امروز دوشنبه «4 اسفندماه» تا چهارشنبه «6 اسفندماه» سال جاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران بازدید خواهند کرد.

دیدار و گفت وگو با اعضای هیأت علمی، کارکنان، اساتید و بازدید از امکانات و زیرساخت های واحدهای دانشگاهی از جمله برنامه های سفر معاونان دانشگاه آزاد اسلامی به واحدها و مراکز آموزشی است.

به گفته علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی، در جریان سفرهای استانی اعضای هیأت‌ رئیسه و معاونان دانشگاه در یک یا دو استان هم‌جوار، به‌صورت مستقیم با کارکنان و اعضای هیأت‌ علمی دیدار و گفت وگو کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های آنان قرار می گیرند تا تصمیمات لازم در زمینه‌های مختلف اتخاذ شود.

وی می افزاید: پیش از این معاونان همواره به استان‌های مختلف سفر می‌کردند و در جریان مسائل واحدها و مراکز دانشگاهی قرار می‌گرفتند، اما این بازدیدها به صورت پراکنده صورت می‌گرفت و بعضاً معاونان فرصت نمی‌کردند که از همه واحدها بازدید کنند، اما اکنون قرار است که همه اعضای هیئت‌رئیسه در یک یا دو استان هم‌جوار حضور یافته و از همه واحدها و مراکز سرکشی کنند.

سروری مجد اضافه می کند: تا قبل از پایان سال جاری، سفر معاونان دانشگاه و اعضای هیأت ‌رئیسه از واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ادامه خواهد داشت و بازدید از واحدهای استان‌های تهران و خوزستان در اولویت قرار دارد.

براساس این گزارش، امروز دوشنبه «4 اسفندماه»، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد پردیس، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران غرب و بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ورامین ـ قرچک حضور خواهند یافت.

همچنین در روز سه شنبه «5 اسفندماه»، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای تهران جنوب و اسلامشهر، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس، ملارد، شهریار و صباشهر، روح‌اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از واحد تهران شمال، مهندس سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما از واحدهای رباط کریم، فرشچیان و فرشتگان و محمد علی اکبری مشاور ریاست دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از واحد صفادشت بازدید خواهند کرد.

در روز چهارشنبه «6 اسفندماه» نیز روح‌اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از واحد تهران شرق، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای یادگار امام و پرند، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد تهران مرکزی، مهندس مسعود همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از واحد فیروزکوه و عزیز نجف‌پور آقابیگلو مشاور ریاست دانشگاه و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات و شبکه علمی( فضای مجازی) از واحد دماوند بازدید می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =