تلاش نتانیاهو برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در اراضی اشغالی

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد نتانیاهو تلاش می‌کند در این اوضاع بحرانی اراضی اشغالی، بر شکست مفتضحانه خود سرپوش بگذارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، طاهر النونو، مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با شبکه تلویزیونی العربی اعلام کرد درگیری‌های میدانی ادامه دارد و مردم و گروه‌های مقاومت به پایداری ادامه می‌دهند و مردم نیز در کرانه باختری و مناطق ۴۸ به انتفاضه خود برای نشان دادن همبستگی و سرنوشت مشترک فلسطینیان که محور اصلی آن قدس است، ادامه می‌دهند.

او گفت: نتانیاهو تلاش می‌کند در این اوضاع بحرانی اسرائیل، بر شکست مفتضحانه خود در برابر مردم سرپوش بگذارد.

النونو افزود: این مرحله از مقاومت نشان داد راهبرد رژیم اسرائیل از زمان تاسیس این رژیم در سال ۱۹۴۸ شکست خورده است. همه برنامه‌هایی که این رژیم ترسیم کرده بود با شکست روبرو شد.

مشاور رسانه‌ای حماس تاکید کرد: اشغالگران انتظار داشتند نوار غزه اولویت‌های خود را تغییر دهد و به جای قدس و مسجدالاقصی و حق بازگشت و... مسائل معیشتی و دیگر خواسته‌ها از این دست را که ناشی از محاصره ۱۵ ساله است در اولویت قرار دهد، اما این امید آن‌ها نیز ناامید شد.

علی‌رغم اعتراضات و مخالفت‌های بین‌المللی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد. با تداوم این حملات، نیروهای مقاومت ده‌ها راکت به سمت اراضی اشغالی پرتاب کردند و موجب زخمی و کشته شدن شماری از صهیونیست‌ها شدند.

منابع خبری از اصرار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بر ادامه حملات خود به غزه خبر می‌دهند. شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد او به رؤسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه ابلاغ کرده است که عملیات نظامی علیه غزه چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

کد خبر: 1096207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =