هاشمی: امیدواریم فضای عدم مشارکت در انتخابات تغییر کند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ده روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است و امیدواریم فضای جامعه که تاکنون عدم تغییر کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سیصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: ده روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است و امیدواریم فضای بخش قابل توجهی از جامعه که تاکنون عدم مشارکت در انتخابات است، تغییر کند، یکی از عوامل نا امید کردن مردم از صندوق‌های رای، احساس عدم تاثیر و سخن گفتن از بالا به پایین برخی مسئولان و نهادهای نظارتی است.

او در ادامه بیان کرد: با وجود آنکه رهبر انقلاب در سخنرانی سالگرد امام، نقش حساس و تعیین کننده مردم در جمهوری اسلامی را تبیین کردند، اما هنوز جریانی قدرتمند وجود دارد که نقش مردم را زینتی و ظاهری می‌داند و مبنای شرعی و حقوقی برای نظر و حضور مردم قائل نیست. بخش مهم دیگر سخنان رهبر انقلاب در گلایه و انتقاد از فضای ایجاد شده علیه کاندیداهای ردصلاحیت شده و تصریح برجبران توسط دستگاه‌های مسئول نیز با بی تفاوتی مخاطبان این انتقاد و مطالبه رهبری مواجه شده است و شاهد هیچگونه اقدام وجبران مسئولانه‌ای نبودیم.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: عبور از توصیه ها، مطالبات و دستورات وسیاست‌های ابلاغی رهبرانقلاب توسط دستگاه‌ها ومسئولان مدعی ولایتمداری پذیرفته نیست و افکارعمومی انتظار دارد نهادهایی که افراد و شخصیت‌ها را با عنوان عدم التزام به ولایت فقیه ردصلاحیت می‌کنند خود به ولایت فقیه ملتزم باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =