گروه‌های فلسطینی: ملت ما، تروریسم صهیونیستی را شکست داد

کمیته پیگیری امور فراکسیونهای ملی و اسلامی فلسطین تأکید کرد که راهپیمایی پرچم صهیونیستها شکست خورد و ملت فلسطینف معادله بازدارندگی جدیدی به وجود آورد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، کمیته پیگیری امور فراکسیونهای ملی و اسلامی فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی دیگر از مقاومت فلسطین هراس دارد.

این کمیته با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به «راهپیمایی پرچم» صهیونیستها و شکست آن تأکید کرد: «یک بار دیگر، ملت فلسطین با ایستادگی و اتحاد خود، صحنه عزتمندانه و پیروزمندانه را خلق کرد».

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، تغییر مسیر راهپیمایی صهیونیستها دلیل روشنی بر تغییراتی است که نبرد «شمشیر قدس» و انتفاضه ملت انقلابی فلسطین در ذهن صهیونیستها ایجاد کرده است.

این کمیته ادامه داد، به خاطر این نبرد و انتفاضه، صهیونیستها پیش از اینکه دست به هر اقدام خصمانه‌ای علیه مردم قدس و مقدسات آن بزنند، محاسبات بسیاری انجام می‌دهند.

به گفته این کمیته، شمشیر قدس، حد فاصلی بین گذشته و امروز ایجاد کرد و بدین ترتیب موفق شد معادله بازدارندگی دیگری ایجاد کند مبنی بر اینکه «قدس پایتخت ملت ماست، نه آنان (صهیونیستها).

در این بیانیه آمده است، اینکه صهیونیستها نتوانستند آن میزان از شهرک‌نشینان مد نظر خود را به راهپیمایی بکشانند، با قدرت مردم و مقاومت فلسطین موفق نشدند وارد مسجد الاقصی شوند و مجبور شدند، مسیر راهپیمایی را تغییر دهند، پیروزی به شمار می‌رود.

بر اساس این بیانیه، این مسائل، تثبیت معادله بازدارندگی جدید است و مردم فلسطین موفق شدند کینه‌توزان یهودی و صهیونیست را بیرون برانند.

این کمیته تصریح کرد، مردم فلسطین در این روز، اتحاد خود را در مقابله با «تروریسم صهیونیست» نشان دادند و تأکید کردند که قدس، پایتخت ابدی فلسطین خواهد بود و «دزدان متجاوز نخواهند توانست به هویت این شهر مقدس، خدشه وارد کنند».

کمیته مذکور در پایان خاطر نشان کرد، صدای حق فلسطین، از صدای باطل و تروریسمِ حامی سرکوب، قویتر بود؛ صداهایی که اراده مردم قدس آن را شکست داد و دستاورد دیگری به شمشیر قدس اضافه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =