اوج حساسیت لیگ برتر/ نگاه چهار تیم به یک بازی!

در دومین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر، شاگردان گل محمدی و قلعه نویی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،هادی شاه‌مرادی؛ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان از امروز آغاز می‌شود و در مهمترین بازی روز نخست، پرسپولیس در تهران میزبان گل گهر سیرجان است. دیداری که حساسیت نتیجه آن نه تنها برای این دو تیم، بلکه برای استقلال و سپاهان نیز حائز اهمیت بوده تا به نوعی توجه چهار تیم لیگ برتری به این بازی باشد.

دو مصدوم پرسپولیس نمی‌رسند، یکی می‌رسد
گل محمدی و شاگردانش در حالی برای این دیدار آماده می‌شوند که قطعا وحید امیری و کمال کامیابی نیا را در اختیار نخواهند داشت اما احتمال می‌رود سیامک نعمتی درلیست این بازی قرار بگیرد تا در صورت لزوم به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شود.

جنگ دو مربی
انگیزه های دو مربی برای این بازی بسیار بالاست. یحیی که حالا ۲ امتیاز از سپاهان پیشی گرفته و سرنوشت پنجمین قهرمانی در دست خودش است نمیخواهد حتی یک امتیاز از بازیهای باقیمانده را از دست بدهد و طبیعتا روی تمام امتیازات این بازی هم حساب باز کرده است. اما در سوی دیگر امیر قلعه نویی نه تنها به دنبال جبران شکست سنگین بازی رفت خواهد بود، بلکه برای باقی ماندن تیم خودش در کورس کسب سهمیه نیز به همه امتیازات بازی امروز نیاز دارد. ضمن اینکه او یک استقلالی تمام عیار است و قطعا بدش نمی‌آید با توقف پرسپولیس، فرصتی طلایی را در اختیار دو تیم سابقش یعنی سپاهان و استقلال قرار دهد.

گل گهر به دنبال طلسم شکنی
گل گهر سیرجان که از سال گذشته لیگ برتری شده، تا به حال در چهار بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس حاضر شده و با پذیرش ۲ تساوی و ۲ شکست، در بردن این حریف خود ناکام بوده است.

وضعیت دو تیم در جدول
در حال حاضر پرسپولیس با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و گل گهر ۳۵ امتیازی تیم ششم جدول است. این تقابل حساس از ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امشب آغاز می‌شود.
تیم داوری بازی را اشکان خورشیدی، علی اکبر نوری، علی احمدی و حسین زیاری تشکیل می‌دهند.

دو تیم درحالی پا به این مصاف می‌گذارند که پرسپولیسی‌ها هفته گذشته را با برد یک بر صفر مقابل مس رفسنجان به پایان رساندند و گل گهری‌ها مقابل استقلال ۲ بر صفر شکست خوردند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1101324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =