اولین رویارویی ۷ و ۱۰ برنده خواهد داشت؟!

در چارچوب هفته ۲۵ لیگ بیستم استقلال تهران باید در بازی حساس خود مقابل آلومینیوم اراک حاضر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،علیرضا بابک؛ در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، پسرانِ آبی پایتخت در اراک میهمان حریف اراکی خود خواهند بود.

حساسیت‌های بازی

۱. دو تیم در جدول در جایگاه‌های سوم و چهارم هستند و این بازی از حیث جدول رده‌بندی یک بازی ۶ امتیازی خواهد بود. استقلال در صورت پیروزی کسب سهمیه آسیایی خود را تا حدود زیادی قطعی خواهد کرد و آلومینیومی‌ها برای کم کردن فاصله با استقلال و زنده نگه داشتن شانس کسب سهمیه به این پیروزی احتیاج دارند.

۲. فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان هر دو بازیکنان افسانه‌ای باشگاه استقلال بوده‌اند و حالا باید اولین دوئل خود را در اراک برگزار کنند. فرهاد روزهای سختی را در استقلال سپری می‌کند و این روزها مزه تنها جنگیدن در برابر دشمنان استقلال را می‌چشد. بی گمان علیرضا منصوریان هم می‌تواند شهادت دهد که اوضاع مدیریتی در باشگاه استقلال به مراتب بدتر از روزهایی است که خودش سکان‌دار هدایت این باشگاه بود.

مصاف تلاطم و آرامش قطعا جذاب خواهد بود.

غایبان این بازی!

اراکی‌ها با تمام قوا به مصاف استقلال می‌روند اما آبی‌ها باز هم میلیچ، دیاباته، شجاعیان و مظاهری را در اختیار ندارند.

اندیشه‌های دو مربی جوان!

این بازی می‌تواند یک سورپرایز بزرگ برای هر دو مربی باشد. طبق پیش‌بینی‌ها فرهاد تیمش را با آرایش ۲-۵-۳ و علیرضا تیمش را با آرایش ۱-۳-۲-۴ به میدان خواهند فرستاد و این می‌تواند نوید یک بازی بسته و درگیرانه را بدهد. اما ممکن است در آخرین لحظات تصمیم دو مربی عوض شود و با آرایش دیگری به میدان بروند.

کلام آخر

آلومینیوم به هیچ تیم بزرگی در اراک باج نداده و تمام مدعیان را در شهر خودش تسلیم کرده است. استقلال باید برای ادامه روند خوبش تبدیل به اولین تیمی شود که اراک را فتح می‌کند.

باید دید آیا منصوریان که همواره در برابر تیم سابقش نتایج درخشانی گرفته، باز هم به این روند ادامه می‌دهد یا مجیدی در برابر استقلالی‌های سابق پوکر می‌کند؟!

انتهای پیام/

کد خبر: 1101373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =