آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی/ ۶ هزار نفر ثبت‌نام کردند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۶ هزار و ۷۷۷ نفر در رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» دوره های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی به کارشناسی بدون آزمون اظهار کرد: مهلت انتخاب رشته‌هایی که پذیرش آنها در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد امروز شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

وی افزود: متقاضیان تا پایان امروز ۳۰ مرداد می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مربوط به آن که در روزهای ۳۰ خرداد، ۲ تیر، ۱۸ مرداد، ۲۰ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شده، در رشته‌های مورد نظر ثبت‌نام کنند. متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا مهلت اعلام شده رشته های انتخابی خود را ویرایش کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۷۷ نفر برای پذیرش در رشته‌هایی که صرفا براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» دوره های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در آن پذیرفته می‌شوند، ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =