فجر در مسیر خوشبختی!

فجرسپاسی در هفته گذشته موفق شد دومین پیروزی خود را نیز به دست بیاورد.

فجر سپاسی شیراز با هدایت علی اصغر کلانتری این روزها در شرایط خوبی به سر می برد و در دو سه هفته اخیر با نتایجی که کسب کرده است خود را از انتهای جدول جدا کرده و یکی از تیم های خوب لیگ برتر بوده است.

سه بازی هفت امتیاز

فجری ها پس از اینکه در دو هفته ابتدایی دو شکست را متحمل شدند از هفته سوم به بعد شرایط خود را تغییر دادند و موفق شدند با کسب دو برد و یک تساوی شرایط خود را بهبود ببخشند. نقطه عطف نتیجه گیری آنها در هفته سوم و در برابر نفت آبادان بود که موفق شدند میزبان خود را با دو گل شکست دهند. فجری ها همچنین در هفته چهارم نیز تیم بزرگ استقلال را متوقف کردند تا نشان دهند که امسال حرف های زیادی برای گفتن دارند. شاگردان کلانتری در هفته گذشته نیز تیم آماده و سرحال پیکان را که تا به حال شکستی نداشته بود را با نتیجه یک بر صفر در تهران شکست دادند تا در مسیر خوشبختی قرار بگیرند.

علی اصغر کلانتری که یکی از مربیان محبوب شیراز است پس از شکست در دو هفته اول از سوی مدیریت این باشگاه تخت فشار قرار گرفت و حتی گفته می شد که قرار است مهدی رحمتی جای او را بگیرد اما با نتایجی که در این سه هفته گرفت جای خود را روی نیمکت فجر حداقل تا چند هفته محکم کرد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =