مورینیو ناجی است؟

آ اس رم پس از دو شکست پیاپی در سری آ شب گذشته در دیدار برابر اسپزیا به پیروزی دست یافت تا خوزه مورینیو نفسی به راحتی بکشد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پس از اینکه رم در دو بازی گذشته خود شکست خورد خبرهایی مبنی بر احتمال اخراج خوزه مورینیو سرمربی این تیم به گوش رسید اما پیروزی دیشب این تیم فشار را از روی آقای خاص برداشت تا با خیالی راحت تر ادامه فصل را پیگیری کند.

گرگ ها که سال های زیادی است از دوران اوج خود فاصله گرفته اند به دنبال این بودند تا با به خدمت گرفتن مربی که سابقه درخشانی در سری آ دارد بار دیگر خود را به سطح اول فوتبال اروپا برسانند اما تا بدین جای کار اصلا در این امر موفق نبوده اند.

مورینیو که در سال های اخیر تیم های زیادی را عوض کرده نشان داده که با آن سرمربی موفق سال های گذشته تفاوت دارد و دیگر به نوعی دستش برای همه رو شده است. 

حالا با تمام این تفاسیر باید بیشتر به آقای خاص فوتبال اروپا بیشتر زمان داد تا بتوانند قابلیت های خود را در تیم رم به نمایش بگذارد و بتواند نقش یک ناجی را برای این تیم ایفا کند.

گرگ های تهی از ستاره!

هرچند که هواداران رم انتظارات بالایی از سرمربی تیمشان دارند اما ناگفته نماند که انجام کار بزرگ نیازمند داشتن بازیکنان بزرگ است که در حال حاضر رم از این مقوله بی بهره است. 

قطعا با بازیکنانی چون اسمالینگ، مایورال، ابراهام و... نمی‌توان انتظار کاری خارق العاده از آقای خاص داشت. با این شرایط هواداران رم باید توقع خود را پایین بیاورند چرا که اگر مورینیو بتواند سهمیه اروپا را هم به دست بیاورد با این سرمایه ای که در اختیار دارد به اندازه یک قهرمانی ارزشمند خواهد بود.

مورینیو نیازمند زمان!

با نگاهی به سابقه مورینیو در تیم های قبلی اش متوجه می شویم که برای موفق شدن باید به او زمان داد. آقای خاص زمانی که هدایت اینتر را نیز برعهده گرفته بود در سال اول حضورش در این تیم نتوانست انتظار مدیران نراتزوری که قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بود را برآورده کند اما در سال دومش با خرید های خوبی که داشت و پوشش نقاط ضعف تیمش پس از حدود ۶۰ سال اینتر را قهرمان اروپا کرد.

حال اگر مدیران رم به دنبال این هستند که بار دیگر تیمشان به سطح اول فوتبال اروپا بازگردد باید علاوه بر زمان دادن به مربی باتجربه ای چون خوزه مورینیو، مهره های مدنظر او را نیز خریداری کنند تا آقای خاص با دستی بازتر بتواند التیام دهنده زخم های کهنه گرگ های فوتبال ایتالیا باشد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1121890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =