آقای خاص پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی را رد کرد!

سرمربی تیم فوتبال رُم بالاترین پیشنهادی که در تمام دوران مربیگری‌اش برای هدایت یک تیم دریافت کرده است را رد کرد.

 به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو به هیچ وجه حاضر نیست دست از هدایت تیم فوتبال رُم بکشد حتی اگر پیشنهادی به او داده شود که تا به حال نظیر آن را دریافت نکرده باشد.

مورینیو دست رد به سینه الاهلی عربستان زد

آقای خاص 60 ساله از پایان فصل گذشته، پیشنهادهایی از سوی باشگاه‌های عربستانی داشت که الاهلی هم جزوشان بود، اما او همه آنها را رد کرده است. با این حال مسئولان باشگاه الاهلی از تلاش برای جذب مرد پرتغالی دست نکشیده و در همین راستا با بالا بردن پیشنهادشان رقم 100 میلیون یورو را برای او در نظر گرفته‌اند.

طبق گزارش روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا، این بار باشگاه الاهلی سعی در استخدام ژوزه مورینیو داشته و به او پیشنهاد قراردادی سه ساله با حقوق خالص 32 میلیون یورو در فصل داده است. طبق ادعای این روزنامه، مورینیو فوراً و البته در کمال احترام، پیشنهاد الاهلی - یکی از چهار باشگاه بزرگ تحت تملک صندوق سرمایه‌گذاری عربستان (PIF) - را رد کرده و هدفش این است که به کار خود در پروژه باشگاه رُم ادامه دهد و آن را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند.

مورینیو در دو سالی که از پیوستن‌اش به رُم می‌گذرد، این تیم را در فصل نخست به‌عنوان قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رساند و در فصل دوم نیز آن را نایب قهرمان لیگ اروپا کرد. او بعد از ماسیمیلیانو آلگری، جنارو گتوسو و ... چندمین مربی دارای سابقه مربیگری در کالچوست که عربستانی‌ها به او پیشنهاد کار داده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1187589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =