قهرمانی نیم‌فصل حق استقلال بود/ تیم ملی آماده یک برد خوب است

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است قهرمانی نیم فصل حق شاگردان مجیدی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال طی گفتگویی که با خبرنگار ما انجام داد، در خصوص شرایط این تیم و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اظهار داشت: به هر حال تیمی که بهترین خط دفاع و یکی از بهترین خط حمله‌ها را در اختیار دارد باید هم قهرمان شود. واقعا عملکرد تیمی استقلال قابل ستایش بوده و این قهرمانی را به بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم. نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم اما قهرمانی آخر فصل مهم است و امیدوارم بازیکنان استقلال بتوانند با همین روند در پایان فصل جام را بالای سر ببرند.

وی در همین باره ادامه داد: به هر حال باید دید تیم در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد و در فصل نقل و انتقالات استقلال را تقویت کرد تا انشاالله در نیم‌فصل دوم که کار سخت‌تر می‌شود بازیکنان بتوانند به همین روال خوب ادامه بدهند و بعد از چند سال هواداران را خوشحال کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد دعوت سیاوش یزدانی به اردوی تیم ملی و همچنین عدم دعوت مهدی مهدی‌پور و یکی دو بازیکن دیگر استقلال به این اردو گفت: بابت دعوت سیاوش واقعا خوشحالم. او فرمانده خط دفاع استقلال است و قطعا می‌تواند اگر خوب کار کند در تیم ملی هم فیکس شود. در خصوص اینکه دو بازیکن اسقلال هم به خاطر کرونا این اردو را از دست دادند برایشان خیلی ناراحت هستم و آرزو میکنم هرچه زودتر بهبود پیدا کنند.

فریبا در مورد دیدار تیم ملی ایران با عراق افزود: به هر حال ما در این چند سال عراق را برده‌ایم و همیشه خوب به آنها گل زده‌ایم و انشاالله که این مرتبه هم شاهد یک بازی خوب باشیم. خدا را شکر در تیم ملی اوضاع روبراه است و همه چیز بر وفق مراد پیش می‌رود و بازیکنان برای کسب یک برد خوب آماده هستند.

کد خبر: 1127350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =