نفت آبادان در منطقه قرمز!

مربیان و بازیکنان صنعت نفت آبادان نسبت به مسائل مالی به شدت ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، صنعت نفت آبادان در وضعیت قرمز به سر می‌برد. در حالی که قرار بود چهار روز پیش تمرینات این تیم استارت بخورد اما به دلیل مشکلات مالی این اتفاق نیفتاد و بازیکنان صنعت نفت برای چندمین مرتبه دست به اعتصاب زدند.

نکته مهمتر از اعتصاب این است که علیرضا منصوریان نیز آبادان را به مقصد تهران ترک کرده و حاضر به تمرین دادن بازیکنانش نیست و تمام قد پشت اعتراض آنها ایستاده است.

باشگاه صنعت نفت آبادان از ابتدای فصل تا به امروز مشکلات مالی عدیده‌ای داشته و تا به امروز توانسته فقط 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم را پرداخت کند. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان ساز جدایی کوک کرده‌اند و مشخص نیست در ادامه راه چه اتفاقی برای این تیم ریشه دار جنوبی رخ بدهد.

اگر قرار باشد این تیم به دلیل عدم تمرین و نداشتن بازیکن در بازی‌های پیش رو شرکت نکند آنوقت مشمول سقوط به یک دسته پایین‌تر می‌شود. اتفاقی که اگر رخ بدهد سرنوشتی ناگواری است که قطعا دل هواداران آبادانی را به درد می‌آورد.

با وجود اینکه نام «نفت» روی این تیم است اما بی‌پولی آنها همیشه بدترین و بیشترین دردشان بوده است. صنعت نفت آبادان در چند فصل اخیری که در لیگ برتر حضور دارد همیشه مشکلات مالی داشته ولی امسال شرایط بدتر از همیشه شده است.

حال باید دید اعتصاب سریالی و چندین باره اعضای تیم صنعت نفت آیا مسئولان این شهر را بیدار می‌کند یا خیر.

هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1128243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی فولادی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      0 0
      کادرفنی وبازیکنان کاملان حق دارند سوای بدعت وزارت نفت درکمک مالی دستهایی درخوزستان درکاراند تیمی ازآبادان درلیگ برترنباشد گویا این یک عقده تاریخی است