بستر ترویج علوم انسانی و اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ایجاد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از فراهم بودن بسترهای مناسب برای فعالیت‌های پژوهشی و ترویج علوم انسانی و اسلامیدر این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با اعضای مؤسسه نهج‌البلاغه عتبهامام حسین(ع) و مسئولان برگزاری کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) دانشگاهی جامعبا ۲۶ هزار دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مختلف و شناخته شده در عرصه بین‌المللی است و برخورداری از این امتیاز و اعتبار، زمینه رابرای حضور مؤثر این دانشگاه در رویدادهای علمی و پژوهشی داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌هایی همچون وجود حوزه علمیه قدرتمند اصفهان و ارتباطات علمی و پژوهشی داخلی و بین‌المللیبا سایر مراکز علمی و دانشگاهی، بستری مناسب برای ترویج علوم انسانی و اسلامی فراهم کرده است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: در زمینه علوم اسلامی و انسانی نیز دانشگاه در حوزه‌های آموزشی وپژوهشی بسیار فعال بوده و در دهه‌های اخیر همکاری‌های قابل توجهی را با مراکز تحقیقاتی داشته که میزبانی کنگره بین‌المللی امامعلی(علیه‌السلام) و چاپ و نشر ۱۴ جلد کتاب، از جمله آثار این همایش بود.

نجفی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با پذیرش حدود ۵ هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، علاوه بر تقویتتبادلات علمی مراکز دانشگاهی ایران و عراق، پیوندهای عاطفی، اجتماعی و علمی ریشه‌داری میان دو کشور ایجاد شده که امیدوارمشاهد اثرات مثبت آن در آینده روابط دیپلماسی و فرهنگی دو کشور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =