برخورد پلیس با موتورسواری زنان

سردار حسین رحیمی گفت: با توجه به اینکه برای بانوان نیز تاکنون گواهی نامه ای صادر نشده با این تخلف نیز به عنوان رانندگی بدون گواهی نامه برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح برخی از مصادیق برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: موضوع دیگری که پلیس با آن برخورد می کند رانندگی افراد فاقد گواهی نامه است. کسی که گواهی نامه نداشته باشد اجازه ندارد وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت را ندارد. در این میان با توجه به اینکه برای بانوان نیز تاکنون گواهی نامه ای صادر نشده با این تخلف نیز به عنوان رانندگی بدون گواهی نامه برخورد خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه چه برخوردی با این تخلفات انجام خواهد شد، گفت: این موتورسیکلت ها حداقل ۱۲ ساعت توقیف خواهند شد. البته فعلا برنامه ای برای انتقال آن ها به پارکینگ نخواهیم داشت و این توقیف ساعتی خواهد بود. در پایان نیز راکبان وسایل نقلیه باید تعهد بدهند که دیگر این جرایم را تکرار نکرده و علاوه بر آن جرایم رانندگی معوق خود را نیز در مدتی معلوم پرداخت کنند.

رحیمی اضافه کرد: البته اگر پس از ۱۲ ساعت صاحب موتورسیکلتی نسبت به ترخیص آن اقدام نکند طبیعی است که به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1129742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =