آقای خاص در مسیر خوشبختی!

تیم فوتبال آ اس رم موفق شد در یک دیدار دشوار رقیب مستقیم خود برای کسب سهمیه را شکست دهد تا به جمع مدعیان حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا جالوروسی در استادیوم المپیکو شهر رم به مصاف آتالانتا رفت که در پایان با تک گل تامی آبراهام با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت تا وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

آقای خاص که در بازگشت به سری آ هدایت رم را بر عهده گرفته به دنبال این است تا خاطرات شیرین خود را در اینتر اینبار به همراه رم تکرار کند.

هرچند مورینیو امسال نتوانسته آنطور که باید نتایج قابل قبولی را به دست بیاورد اما باید توجه داشت که وضعیت جالوروسی در حال حاضر نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و در مسیر درستی پیش می‌رود.

البته باید توجه داشت که رم از نظر مهره نسبت به رقیبانش در شرایط خیلی خوبی قرار ندارد و نتایجی که مورینیو تا اینجا گرفته چندان هم بد نبوده است.

با این شرایط اگر مدیران این تیم برای فصل آینده بتوانند خواسته‌های آقای خاص را برآورده کنند باید منتظر یک تیم قدرتمند با رهبری مورینیو برای فصل آینده باشیم.

جالوروسی با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و هم امتیاز با آتالانتا در رده ششم جدول قرار گرفت.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1132323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =