طلب ترابی به زودی پرداخت می‌شود

ترابی که در تمام سال‌های حضورش در پرسپولیس جزو کم حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده در دو مقطع به نوعی غیر مستقیم از باشگاه پرسپولیس گلایه کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که هفته قبل در مصاحبه‌ای به گلایه پرداخت و اعلام کرد هنوز از باشگاه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است.

ترابی که در تمام سال‌های حضورش در پرسپولیس جزو کم حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و کمتر دست به مصاحبه می‌زد، در دو مقطع به نوعی غیر مستقیم از باشگاه پرسپولیس گلایه کرده است.

جالب این که هر دو مصاحبه نیز در زمان مدیریت رضا درویش بوده است، مدیری که سابقه همکاری با ترابی را در سایپا داشته است. باشگاه پرسپولیس پس از گلایه ترابی، با او مذاکره کرده است و برای تمدید قرارداد با او به توافق کامل رسیده، اما در این میان فقط یه مشکل وجود دارد و آن هم ۱ میلیارد و چهارصد میلیونی ترابی از سال قبل است. وینگر سرخپوشان اعلام کرده که تا طلب خود را به طور کامل دریافت نکند، قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

با توجه به همین مسئله مدیران باشگاه پرسپولیس به ترابی قول دادند که طلب او را تا پایان سال جاری در چند قسط پرداخت کنند تا او مشکلی برای ماندن در جمع سرخپوشان نداشته باشد.

کد خبر: 1132599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =