حسن روشن: بردن این دربی برای استقلال از نان شب هم واجب‌تر است

حسن روشن گفت: پیروزی برابر صنعت نفت و پرسپولیس هم از نان شب واجب‌تر است چرا که به راحتی همین دو برد می‌تواند قهرمانی استقلال را قطعی کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حسن روشن درباره بحث سربازی دو بازیکن استقلال به خبرنگار ما گفت: نمی‌دانم چرا رسانه‌ها اینقدر این موضوع را بزرگ کرده‌اند. استقلال بازیکن بزرگ کم ندارد و نباید همه چیز را رها کرد و فقط به این مساله پرداخت. اصلا اتفاق مهمی نیفتاده چرا که این دو بازیکن سرباز بوده‌اند و باید به سربازی می‌رفتند و تیم استقلال آنقدر مهره دارد که در نیم فصل دوم بتواند به راحتی به کارش ادامه دهد.

او در مورد شرایط استقلال در ادامه راه و اینکه خودش به عنوان پیشکسوت چقدر به قهرمانی این تیم امیدوار است اظهار داشت: استقلال تا به اینجا که خوب کار کرده و رده‌اش در جدول نیز همین را نشان می‌دهد ولی فرهاد مجیدی باید باهوش عمل کند تا بتواند در ادامه راه هم نتایج خوبش را تکرار کند. شاید این روزها خیلی‌ها دنبال این هستند که نگذارند استقلال راهش را درست ادامه دهد ولی دلیلی ندارد کادر فنی بخواهد به برخی مسائل پیش پا افتاده توجه کند.

روشن در پایان در مورد دیدارهای حساس استقلال قبل از سال جدید افزود: خدا را شکر که سه امتیاز حساس بازی با گل‌گهر گرفتیم و پیروزی برابر صنعت نفت و پرسپولیس هم از نان شب واجب‌تر است چرا که به راحتی همین دو برد می‌تواند قهرمانی استقلال را قطعی کند. خصوصا دیدار با رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس که قبل از پایان سال انجام می‌شود و می‌تواند برای هر دو تیم حساس‌تر از همیشه باشد.

کد خبر: 1132668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =