خوشحالی از گلزنی به پرسپولیس؛ حالا نوبت استقلال است

بازیکن جوان صنعت نفت با گلزنی به پرسپولیس نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

محمدرضا غبیشاوی در گفت‌وگو با ایسکانیوز در مورد دیدار صنعت نفت مقابل پرسپولیس که با نتیجه دو بر صفر به سود زردپوشان به پایان رسید، گفت: به هر حال پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و همه این را می‌دانند. ما میزبان بودیم و قبل از این دیدار آقای منصوریان خیلی با ما صحبت کرده بود و انگیزه داده بود. تمام نقاط بازی پرسپولیس را به خوبی بررسی کرده بودیم. گل اول را که زدیم این باور را داشتیم که می‌توانیم به گل دوم هم برسیم و همین شد و خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی گرفتم.

این بازیکن که گل اول بازی را به ثمر رساند، ادامه داد: بهتر بود که زود به گل برسیم و من هم از اشتباه حامد لک استفاده کردم و گل زدم. البته از اشتباه لک ناراحت شدم اما از گلزنی خودم خوشحال هستم.

غبیشاوی در مورد جو آبادان عنوان کرد: ما تا یکی دو ساعت پس از بازی نمی‌توانستیم به خانه‌هایمان برویم چون مردم در خیابان‌های شهر جشن گرفته بودند. به هر حال صنعت نفت تمام دار و ندار آنها است. خصوصا اینکه مقابل یک تیم بزرگ به پیروزی رسیده بودیم و در جدول هم شرایط خوبی داریم باعث شده بود که مردم خوشحال شوند.

هافبک صنعت نفت در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود: دو بازی سنگین پیش رو داشتیم. خدا کمک کرد و اولی را بردیم. انشاالله مقابل استقلال هم نتیجه خواهیم گرفت. روی این بازی تمرکز کرده‌ایم هرچند آنها صدرنشین بلامعارض لیگ امسال هستند و نتیجه گرفتن از آنها بسیار سخت است.

کد خبر: 1132708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سهیل IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      0 2
      تو گل زدی یا لک زد تو اگر تد ۳۰۰دقه هم بازی کنی به پرسپولیس گل نمیزنی چون نمی تونی فقط بخوای سانت کنی حامد بیارد بزند به گل همین تو حتی بلد نبودی سانت کنی شانسی رفت به دست لک آن هم گفت بیا برو تو در از