شبکه سه به شبکه ورزش تبدیل شده / لزوم بازتاب دغدغه‌های جوانان

بازیگر سریال خط قرمز گفت: پر ببیننده‌ترین برنامه شبکه سه، فوتبال شده است و می‌توان عنوان کرد که این شبکه با آنچه در گذشته بود بسیار فاصله گرفته است.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره عملکرد شبکه سه سیما اظهار کرد: به عنوان شخصی که حجم بیشتری از کارهایش را برای شبکه سه انجام داده می‌توانم بگویم که شبکه سه در واقع به شبکه ورزش تبدیل شده است و ما در تلویزوین دو شبکه ورزش داریم که یکی از آنها شبکه است و هر دوی این دو شبکه‌ها صرفا فوتبال پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ضعف مدیریت در برنامه‌های شبکه سه سیما / دست‌اندرکاران نگاه خود را تغییر دهند

بازیگر سریال خط قرمز ادامه داد: پر ببیننده‌ترین برنامه شبکه سه، فوتبال شده است و می‌توان عنوان کرد که این شبکه با آنچه در گذشته بود بسیار فاصله گرفته است.

عبدلی گفت: زمانی مردم آنتن‌ تلویزیون خود را بر اساس شبکه سه تنظیم می‌کردند یعنی آنتن خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کردند که تلویزیون شبکه سه را خوب نشان دهد و در کنارش سایر شبکه‌ها نیز دیده می‌شد، اما حالا دیگر این گونه نیست.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما راهکار حل این مشکل چیست، گفت: شبکه سه شبکه جوان است پس مسئولین باید به این سمت حرکت کنند که سریال‌های بیشتری برای جوانان تولید کنند و دغدغه‌های جوانان را بازتاب دهند.

عبدلی در پایان تاکید کرد: مسئولین شبکه سه باید ترتیبی اتخاذ کنند تا جذابیت‌های بیشتری به برنامه ها اضافه شود، نکته ای که در این بین باید در نظر گرفت این است که جوانان امروزی آشنایی زیادی با فضی اینترنت، فضای مجازی و سریال‌های خارجی دارند و قدرت انتخاب‌شان بالا رفته است، شبکه سه نیز باید خود را با این فضا همراه کند وگرنه مخاطبان خود را بیشتر از اینی که از دست داده، از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =