میری: می‌توانستم یک گل دیگر هم به پرسپولیس بزنم

مهاجم نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با پرسپولیس می‌توانستیم یک یا سه امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پیمان میری در مورد شکست ۲ بر یک نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: تیم ما روند خیلی خوبی را از هفته قبل پیش گرفته بود و ما مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان مساوی گرفتیم و حتی در بازی با پرسپولیس هم می‌توانستیم یک یا سه امتیاز بگیریم ولی بجز آن گلی که زدیم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و در نهایت از تیم بزرگ پرسپولیس شکست خوردیم. به هر حال تجربه آنها بر ما غلبه کرد و شاید همین موضوع باعث شد که در آن بازی شکست بخوریم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان که در تک گل تیمش مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند، در این خصوص توضیح داد: من به عنوان یار تعویضی به زمین آمدم و توانستم از موقعیت‌هایی که دارم استفاده کنم. حتی می‌توانستم یک دیگر هم بزنم یا پاس گل بدهم ولی حیف که نشد. همیشه زدن گل اول سخت است. مطمئن باشید که از این به بعد گل‌های بیشتری خواهم زد. سال گذشته در مس کرمان نیز شرایطم به همین شکل بود و چند بازی پشت سر هم توانستم گل بزنم و حس میکنم همین اتفاق در نفت هم تکرار خواهد شد.

این بازیکن درباره اینکه نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر، عنوان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازی‌ها باقی نمانده تمام هدفمان این است که یکی دو تیم بالاترمان را بگیریم و نباید به خودمان دروغ بگوییم. به هر حال کار دشواری داریم ولی هر طور شده باید در لیگ بمانیم تا شرمنده هوادارنمان که همیشه حامی ما هستند نشویم.

میری در پایان در مورد دیدار هفته آینده نفت مسجدسلیمان افزود: با تیم سابقم یعنی هوادار بازی داریم و خوشحالم که هم‌تیمی‌هایم را دوباره خواهم دید. انگیزه بسیار زیادی دارم و انشاالله که بتوانیم با کسب سه امتیاز این بازی دست پر از تهران برگردیم.

کد خبر: 1133355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =