شبکه سه تلویزیون نیازمند بازنگری در سیاست‌ها / لزوم آسیب‌شناسی چرایی ریزش مخاطب

بازیگر سریال خط‌شکن گفت: مسئولین شبکه سه سیما باید بازنگری‌هایی در سیاست‌های این شبکه داشته باشند، در غیر این صورت مخاطب خود را از دست خواهد داد.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره چگونگی عملکرد شبکه سه سیما اظهار کرد: این شبکه یکی از بهترین شبکه‌هایی است که در حال حاضر داریم چرا که هم دارای تولیدات فیلم و سریال است و هم خبرهای ورزشی و علمی را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ضعف مدیریت در برنامه‌های شبکه سه سیما / دست‌اندرکاران نگاه خود را تغییر دهند

وی ادامه با اشاره به اینکه این شبکه تا حدودی نسبت به گذشته دچار ضعف شده است، گفت: باید بازنگری‌هایی در سیاست‌های شبکه انجام شود و پرداخت‌هایی در اهداف آن صورت بگیرد.

امینی‌خواه ادامه داد: ما نیاز داریم که در اهداف شبکه سه یک آسیب‌شناسی انجام دهیم که چرا شبکه‌ای که زمانی دارای مخاطب بی‌شماری بوده در حال حاضر با ریزش مخاطب روبرو شده است و مشاورین برنامه و تولید باید بررسی کنند که چرا در چند وقت اخیر درصد بیننده‌ها ریزش داشته است.

بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه گفت: شبکه سه از روزهای اول کار خود را با نام شبکه جوان شروع کرد و بنا براین بود که بیشتر مخاطب جوان را جذب خود کند و در این زمینه نیز موفق عمل کرد اما باید مراقب باشد از خط سیری که برایش تعریف شده عبور نکند در غیر این صورت مخاطب خود را از دست خواهد داد.

امینی‌خواه در پایان تاکید کرد: مسئولین باید طوری برای این شبکه سه برنامه‌ریزی کنند تا در راستای اهدافی که برای آن تعیین شده عمل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =