فریبا: دربی نام تیم قهرمان را تعیین نمی‌کند

پیشکسوت استقلال در خصوص دربی گفت: اینکه می‌گویند دربی قهرمان را تعیین می‌کند را قبول ندارم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، بهتاش فریبا در مورد پیش بینی‌اش از دربی که فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد به خبرنگار ما گفت: به هر حال استقلال شرایط بهتری در جدول دارد ولی اصلا نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد منتها اینکه می‌گویند دربی قهرمان را تعیین می‌کند را قبول ندارم. به هر حال هشت بازی دیگر هم باقی مانده است اما امیدوارم استقلال به رکورد نباختن‌هایش ادامه دهد و بتواند روز پنجشنبه هم پیروز باشد. این بازی می‌تواند یک دربی جذاب شود زیرا تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله لیگ است و اینکه رکورد بهترین خط حمله نیز دست استقلال بود و پرسپولیس یک گل جلو است که انشاالله در این بازی آن را مجدد به دست می‌آوریم.

وی در مورد خاطراتش از دربی‌هایی که حضور داشته ادامه داد: از سال ۵۸ تا ۶۷ که استقلال بودم پنج شش دربی برگزار شد و بجز یک دربی که مصدوم بودم در مابقی حضور داشتم و یک گل هم در سال ۶۱ به ثمر رساندم. این روزها هرکس مرا می‌بیند از آن گل صحبت می‌کند در حالی که من گلهای زیباتری هم داشته‌ام منتها گلزنی در دربی این خصوصیت را دارد که تا ابد در ذهن همه می‌ماند.

پیشکسوت استقلال در پایان افزود: امیدوارم با یک انسجام و تمرکز و روحیه بالا فرهاد مجیدی و شاگردانش بتوانند این بازی حیثیتی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

کد خبر: 1133839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =