آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجویان درخوابگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های حضوری

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجویان این دانشگاه و برگزاری کلاس های حضوری گفت: به منظور حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها، دریافت سه دوز واکسن کرونا الزامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» که به صورت زنده و همزمان از شبکه یک و شبکه خبر صداوسیما با موضوع حضوری شدن دانشگاه‌ها و مدارس سراسر کشور پخش شد، با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضوری شدن کلاس‌های آموزشی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تجربه خوبی در بحث دانشجویان پزشکی دارد، به طوری که در ایام کرونا نیز ۱۲ هزار دانشجوی رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه، در خوابگاه‌های سراسر کشور حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نخستین نشست مشترک بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد/ احداث یک دانشگاه ایران شناسی در دستور کار است

نمای دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، «نمای فناوری» است/ ایجاد هلدینگ در حوزه‌های فناورانه از برنامه‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است

برگزاری دوره‌های حین خدمت برای کارکنان بخش‌های مختلف بندرجاسک

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و تشکیل ستادهای استقبال از دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دریافت دوز دوم واکسن کرونا توسط بیش از ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، آمادگی کامل داریم تا از روز چهاردهم فروردین ماه، پذیرای تمامی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در واحدهای سراسر کشور باشیم. 

 طهرانچی با اشاره به آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: به منظور حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها، دریافت سه دوز واکسن کرونا الزامی است. با توجه به اینکه بیش از ۳۸ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی هستند، این دانشجویان می توانند با ارائه کارت واکسیناسیون کرونا، از چهاردهم فروردین ماه از امکانات خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند. تمامی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل برای استقبال از این دانشجویان را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =