سامره: در قهرمانی لیگ شک ندارم/ امیدوارم استقلال دبل کند

بازیکن سابق استقلال معتقد است این تیم در هفته های پایانی نباید به مطبوعات و فضای مجازی بپردازد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی سامره در مورد کسب تساوی استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم از رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال صدر جدول است و همین موضوع حساسیت‌هایی را برای این تیم و حتی رقبایش ایجاد می‌کند و تمام عوامل استقلال تمرکزشان را روی قهرمانی گذاشتند همین موضوع کار را سخت می‌کند. به هر حال این اولین بازی بعد از تعطیلات بود امیدوارم استقلال آرامشش را حفظ کند. در حالی که می‌دانم انجام این کار سخت است چون هر یک بازی که جلو می‌رویم استرس برای کسب جام بالا تر می‌رود. ولی مطمئن هستم اینبار نوبت قهرمانی استقلال است و انشاالله این اتفاق می‌افتد و هواداران خوشحال می‌شوند.

او در مورد حواشی پیش آمده پیرامون باشگاه استقلال و بحث‌های بین کادرفنی سرخابی‌ها ادامه داد: به نظر من استقلال باید به تیم خودش بپردازد و کاری به تیم‌های دیگر نداشته باشد. این بحث و جدل‌ها فقط انرژی بازیکنان و کادرفنی استقلال را می‌گیرد بنابر این نباید به این حواشی توجه کنند. به نظر من حتی در هفته‌های باقی مانده بهتر است بازیکنان به فضای مجازی و مطبوعات هم زیاد ورود نکنند.

سامره در پایان در مورد دیدار جام حذفی استقلال با تیم نساجی افزود: از دید من لیگ برتر از جام حذفی مهم‌تر است ولی اگر استقلال در حذفی هم قهرمان شود که دیگر فوق العاده است. امیدوارم آبی‌ها دبل کنند.

کد خبر: 1136075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =