این نیمه ماجرا بود!

رئال مادرید در حالی به سیتی باخت که دور برگشت در خانه میزبانی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الکلاسیکوی کوچک دیشب در شهر منچستر و کیلومترها دورتر از اسپانیا برگزار شد و در پایان مرد محبوب کاتالانی موفق شد دشمن دیرینه بارسلونا را شکست دهد تا در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

شاید اگر رقیب منچسترسیتی تیمی غیر از کهکشانی های مادریدی بود با اطمینان زیادی می توانستیم شاگردان گواردیولا را یکی از فینالیست های امسال یو سی ال معرفی کنیم اما وقتی به اسم رئال مادرید بر میخوریم باید صبر کنیم و تأمل به خرج دهیم، چرا که پادشاهان فوتبال قادر به انجام هرکاری هستند.

رئالی ها نتایج بدتر از این را جبران کرده اند، دیدارهای سخت تر این را برده اند و نبرد های بزرگ تر از این را سربلند بیرون آمده اند. برای اثبات این قضیه نیاز نیست به ذهن خودمان فشار بیاوریم فقط کافیست به یکی دو ماه قبل برگردیم، جایی که در برابر پاریسن ژرمن آن کامبک رویایی را رقم زدند تا نشان دهند پادشاه فوتبال کیست.

برای رئال، بازی تازه شروع شده، این نیمه ماجرا بود، نیمه دیگر آن در سانتیاگو برنابئو است، جایی که قطعا شب سختی برای ستیزن ها رقم خواهد خورد، استادیومی که شب های زیادی را در لیگ قهرمانان دیده، بردهای بزرگی را تجربه کرده و بزرگان فوتبال در آن گام نهاده اند.

قطعا حفظ این نتیجه برای شاگردان گواردیولا در شهر مادرید کاری بسیار دشوار خواهد بود. حضور هواداران، اتمسفر سانتیاگو برنابئو در شب های لیگ قهرمانان که همواره برای کهکشانی ها جادو کرده و حضور کریم بنزمای آماده، همه و همه مواردی است که رئالی ها را امیدوار به بازی برگشت نگه داشته است.

مهم ترین چیز برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان این است که آنها هیچگاه تسلیم نمی شوند، کم نمی آوردند و تا ثانیه پایانی خطرناک هستند، آنها بار ها این را ثابت کرده اند.
اگر به برگشت کهکشانی ها به بازی و صعود به فینال شک دارید این جمله معروف را به یاد بیاورید" رئال مادرید، همیشه رئال مادرید است و می تواند هر ثانیه خطرناک باشد."

مجتبی احسانی

کد خبر: 1138326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =