قیمت نهایی نان تغییری نمی‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت اصلاح ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی قیمت نهایی نان در سفره مردم تغییری نخواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه نان از کالاهای اساسی و مایحتاج مردم به شمار می‌رود، گفت: باتوجه به اختصاص یارانه به این محصول در بودجه امسال قیمت نان نسبت به سال گذشته افزایشی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نانوایان حق ندارند نان را گران کنند / دولت قیمت‌ کالاهای اساسی‌ را به شهریور ۱۴۰۰ بازگرداند

وی تحولات اخیر منطقه را از جمله علل افزایش جهانی قیمت گندم عنوان کرد و افزود: در این راستا با همکاری دولت و براساس مصوبه مجلس این اختیار را به دولت دادیم که از ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی یا از یارانه استفاده کند که در صورت اصلاح این ارز قیمت نهایی نان در سفره مردم تغییری نخواهد کرد.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: موضوع ارز ترجیحی در دولت و مساله یارانه نان در حال بررسی است و پیش بینی ما نیز این است که در حلقه آخر یعنی یارانه به مصرف کننده برسد و هم اکنون در دو استان کشور به شکل آزمایشی این موضوع در حال اجراست و در صورتی که نتایج مثبتی به همراه داشته باشد در سراسر کشور اجرایی خواهد شد و این امر موجب می‌شود تا از قاچاق آرد جلوگیری شود و قیمت نان نیز تغییری نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

کد خبر: 1139277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =