مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در۲۰ اردیبهشت

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در  سه شنبه (۲۰ اردیبهشت)  را در ادامه می‌خوانید:

تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان مقام دوم رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی را کسب کرد

مرحله کشوری دومین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در محور اقتصادی با رقابت تیمهای پیشرو، آینده نگر وتوسعه ایی از دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به عنوان تیم موافق و گروه دانشجوئی شهید ابراهیم هادی از دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به عنوان تیم منتقد برگزار شد.

در این رقابت که با موضوع بدون شکستن تحریم و سرمایه گذاری خارجی امکان پیشرفت اقتصادی وجود ندارد و به صورت برخط (آنلاین) در روز یکشنبه هجدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، تیم پیشرو، آینده نگر وتوسعه ایی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، متشکل از سمیرا نظری به عنوان سرگروه و حسین رحیمی جعفری، مسعودرضا سلطانی، سعید باقری و راهنمائی و هدایت دکتر یونس وکیل الرعایا عضو هیات علمی این دانشگاه مقام برتر این دوره از رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی را کسب کرد.

اعطای نشان همیاران پیشرو دانشگاه به معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان

محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از رئیس دانشگاه با حضور در بیمارستان فرهیختگان، ضمن تقدیر از زحمات  دلسوزانه و تلاش‌های مجدانه  اباسط میرزایی، معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان ، نشان همیاران پیشرو دانشگاه به امضای  طهرانچی، ریاست دانشگاه را به او اعطا کرد.

بر اساس این گزارش، این نشان به تحسین از علاقه مندی، کوشش های ارزشمند و همت بالای میرزایی برای بالا بردن بهره وری بیمارستان از جمله جذب خیرین در حوزه سلامت به منظور رفع نیازهای بیمارستان در حوزه تجهیز و توسعه بخش های درمانی به ایشان اعطا شد.

تقدیر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از ماماها

مهدی منصوری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور در بیمارستان شفا سمنان و اهدای شاخه گل از دانشجویان، اعضای هیات علمی واحد سمنان و ماماهای شاغل در این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد. در این دیدار که با همراهی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان، رئیس دانشکده علوم پزشکی و مدیر گروه رشته مامائی واحد سمنان، صورت گرفت، مهدی منصوری در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت و حساسیت وظایف خطیر ماماها اظهار کرد: روز ماما فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن و تقدیر از زحمات ماماها، قشری که با روحیه خدمتگزاری صادقانه همراه با مهربانی و تخصص به همنوعان خود، ارتقای سطح سلامت، نشاط و امید در خانواده و حتی جامعه را فراهم می‌کنند.

 دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اهمیت تلاش ماماها در حفظ آرامش و سلامت جسمی و روحی مادران و نوزادان به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، جامعه مامایی را یکی از بازوان قدرتمند و پرتوان کادر درمان در مقابله با این بیماری دانست.

 در این بازدید یک ساعته، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان شفاء هیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان را همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =