کشف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش گفت: ماموران دریابانی این جزیره طی سال جاری موفق به کشف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار داشت: این میزان سوخت قاچاق در سه عملیات جداگانه کشف و در نتیجه آن ۲۱ نفر متهم دستگیر شدند و چهار فرورند لنج در حوزه قاچاق سوخت کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

قاچاق سازمان یافته بنزین در پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های سوخت/ قاچاق گازوئیل با هزار نیسان

وی با بیان اینکه آخرین مورد از عملیات دریابانان که منجر به کشف مواد سوختی شده در  هفته جاری با اشراف اطلاعاتی پلیسی روی داده است افزود: قاچاقچیان به طرز ماهرانه ای اقدام به ایجاد مخازن در زیر شناور و جاسازی سوخت در این مخازن کرده بودند که با توانمندی و هوشیاری پرسنل دریابانی، این مخازن کشف شد.
سرهنگ جمالی افزود: در این عملیات ۲ فروند لنج توقیف وحدود ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و پنج نفر قاچاقچی سوخت دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی اضافه کرد: توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، مرزبانان نیروی انتظامی در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرارگرفته است.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1140242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =