ستاره استقلال بر سر دوراهی

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال پیشنهاداتی از چند تیم داخلی و خارجی دریافت کرده‌اند و در این بین احتمال جدایی یکی از بازیکنان بیشتر از سایرین است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال موفق شد در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال مقتدرانه قهرمان شود. این تیم در ۳۰ بازی خود شکستی را متحمل نشد و ۶۸ امتیاز هم کسب کرد تا در این خصوص رکورددار شود. در ترکیب استقلال بازیکنانی همچون کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، حسین حسینی و مهدی مهدی‌پور نقش پررنگ‌تری داشتند و با توجه به درخشش‌شان در ترکیب این تیم، پیشنهادهای زیادی را از تیم‌های مختلف دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

صادقی: با استقلال تمام نکرده‌ام

در بین این بازیکنان احتمال جدایی حسین‌زاده بیشتر از سایر بازیکنان است. این بازیکن یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما شنیده می‌شود از چند تیم قطری و اماراتی پیشنهاداتی را دریافت کرده است. مهاجم آبی‌پوشان در حاشیه جشن قهرمانی تیمش در خصوص احتمال جدایی‌اش از این تیم گفت «اول اینکه فصل خوب و رویایی را سپری کردم. در این‌باره نه حرفی زدم و نه تصمیمی گرفته‌ام. به تعطیلات و تمرین تیم ملی خواهم رفت.»

با توجه به احتمال جدایی مجیدی از استقلال و همینطور پیشنهادات اغواکننده‌ای که برای جذب ستاره‌های این تیم رسیده، آبی‌پوشان شاید یک بار دیگر متحمل تغییرات زیادی شوند و همین موضوع می‌تواند چالش بزرگی را برای این تیم در فصل آینده ایجاد کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1142716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =