شرح وظایف تازه‌ ساپینتو برای مدافع استقلال

سرمربی آبی پوشان برای مدافع تیمش شرح وظایف تازه‌ای تعریف کرد تا این احتمال به وجود آید که این بازیکن در پست‌های جدیدی به کار گرفته شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جعفر سلمانی مدافع چپ آبی پوشان بازیکنی است که فرهاد مجیدی هم نیم نگاهی به استفاده از وی در پست‌های تهاجمی‌تر داشت و هر از گاهی هم در این خصوص امتحانی از این بازیکن می‌گرفت که البته وی تا پایان فصل عمدتاً برای آبی پوشان در همان پست دفاع چپ بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به فعالیت باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات

سلمانی که بازیکنی بی سر و صدا و بدون حاشیه است، فصل گذشته یکی از ۳ بازیکن استقلال بود که بیشترین دقایق بازی را برای این تیم داشت و احتمال اینکه او بتواند همین روند را در سال جدید هم داشته باشد زیاد است.

نکته نگاری از تمرینات آبی پوشان نشان می‌دهد ممکن است نگاهی که مجیدی برای استفاده از این بازیکن در پست‌های تهاجمی داشت را ساپینتو کامل کرده و این بازیکن تکنیکی بیشتر از گذشته در فاز تهاجمی به کار گرفته شود.

سلمانی فصل گذشته با اینکه در پست دفاع چپ بازی می‌کرد ۴ بار موفق به گلزنی شد تا پس از یامگا و حسین زاده سومین گلزن برتر این تیم در فصل گذشته باشد. همین آمار نیز ساپینتو را بیشتر به این فکر وا می‌دارد که از او در پست‌هایی استفاده کند که بیشتر از دروازه خودی، به دروازه رقیب نزدیک باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1148559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =