دوره توان‌افزایی بدو خدمت اساتید دانشگاه بر اساس انطباق فکری و روشی با مبنای تربیتی توحیدی برگزار می‌شود

رئیس مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برنامه‌های دومین دوره توان‌افزایی بدو خدمت استادان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد و افزود: این دوره در راستای ارتقای کارآمدی دوره‌های تحصیلی در سند تحول و تعالی مبنی‌بر برگزاری دوره‌های مستمر و توجیهی و ارزیابی استادان در راستای انطباق فکری و روشی با مبنای تربیتی توحیدی و شیوه‌های آموزش نوین تحول آفرین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عباس اشرفی، رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص دومین دوره شهید چمران (توان افزایی بدو خدمت استادان) که به همت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی , به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مجتمع فرهنگی آموزشی ستایش-سی سرا) در حال برگزاری است،  گفت: این دوره در راستای ارتقای کارآمدی دوره‌های تحصیلی در سند تحول و تعالی مبنی بر برگزاری دوره‌های مستمر و توجیهی و ارزیابی استادان در راستای انطباق فکری و روشی با مبنای تربیتی توحیدی و شیوه‌های آموزش نوین تحول آفرین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استادان شرکت کننده در این دوره که به تازگی حکم پیمانی آنها صادر شده، ضمن آشنایی با اسناد بالادستی به ویژه سند تحول و تعالی دانشگاه، ساختارها، آیین‌نامه‌ها و فرآیندهای مرتبط، آموزش‌های اولیه و عمومی مورد نیاز را در دوحوزه مهارت افزایی و معرفت افزایی به مدت ۳۲ ساعت دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: روز شنبه مراسم افتتاحیه این دوره با حضور محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد. پس از آن سخنرانی‌های بنیانیان با موضوع تعلیم و تربیت اجتماعی، جواد محمدی با موضوع اسنادبالادستی حوزه علم و فرهنگ، طحایی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی،ضیائی رئیس مرکز امور هیات‌های ممیزه با موضوع ترفیع، ارتقا و تبدیل وضعیت و افتخاری با موضوع سامانه علم سنجی برگزار شد.

 اشرفی با بیان اینکه روز دوم این دوره با حضور سروری مجد، رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها با موضوع معرفی سازمان و ساختار دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در ادامه برگزاری این دوره، دو کارگروه تخصصی علوم انسانی و هنر با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، کارگروه تخصصی فنی و مهندسی با حضور علی اکبری معاون فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی، کارگروه عمومی فرهنگی با حضور فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و در پایان  محمد محمدی قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی افزود: روز سوم این دوره نیز با حضور  ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، نوآوری و فناوری، درخشه سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، عاصمه قاسمی مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان و خانواده برگزار شد و هرکدام به معرفی ماموریت های خود پرداختند.  

رئیس مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکیدکرد: کارگاه‌های آموزشی فنون تدریس، مخاطب شناسی، مهارت‌های ارتباطی و تدریس اخلاق پژوهش توسط رنجبر، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و کارگاه ارتباطات اجتماعی توسط قربانی، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی ازبرنامه های دو روز پایانی این دوره است. لازم به ذکر است دوره توان افزایی بدو خدمت استادان دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع فرهنگی آموزشی ستایش در حال برگزاری است، تا نهم شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =