مسی: روح مارادونا پشت و پناه آرژانتین است

بعد از پیروزی دراماتیک و جنجالی آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی مقابل هلند، مسی کاپیتان آلبی سلسلته صحبت‌های احساسی انجام داده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیشب و در یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای جام ۲۲ام، مسی و یارانش موفق به شکست هلند و حضور در جمع چهار تیم برتر جام‌جهانی شدند. مسی در این دیدار حواشی و درگیری زیادی با نیمکت تیم ملی هلند داشت. کاپیتان افسانه‌ای آرژانتینی‌ها، در مصاحبه بعد از بازی خود نکات جالبی را عنوان داشته است.

شماره ده آرژانتینی‌ها عنوان داشت:مردم پر از اشتیاق هستند، چرا که ما جز چهار تیم برتر جام هستیم؛ اکنون وزنه‌ای از روی دوشمان برداشته شده است و از ابتدا این را می‌گفتیم که دیگو پشت و پناه ما است. روح مارداونا پشت و پناه ما و آرژانیتن است.

بیشتر بخوانید

خبرنگار ورزشی در بازی آرژانتین - هلند به طرز مشکوکی درگذشت

مسی درباره گل دوم هلند و عملکرد لاهوز به این شکل نظر داد: زمانی که آنها به تساوی رسیدند، ناامیدی زیادی وجود داشت که بسیار ناعادلانه بود. این گل از یک ضربه ایستگاهی بود که فکر نمی کردم خطا باشد. من نمی خواهم در مورد داوران صحبت کنم، شما با صحبت درباره داوران ممکن است تنبیه شوید و نمی توانید صادقانه نظر خود را بیان کنید. او در حد استاندارد نبود و به ما سخت می گرفت. وقتی پنالتی پنجم لاتورا گل شد، وزنه سنگینی از روی سینه ما برداشته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =