هدف اصلی آمریکا ترور مکتب حاج قاسم است

رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مرکز و استاد رسانه گفت: هدف اصلی آمریکا ترور مکتب حاج قاسم است و باید با جهاد تبیین جلوی این اقدامات را گرفت و بتوان سبک زندگی او را تکثیر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین همایش بین المللی مکتب حاج قاسم و رسالت دانشگاه امروز دوشنبه 12 دی در سالن همایش کتابخانه دکتر حبیبی دانشگاه علوم تحقیقات برگزار شد.

اکبر نصرالهی، رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مرکز و استاد رسانه در ادامه نشست گفت: مکتب حاج قاسم مکتب معرفت و تمدن ساز است. او در تراز تمدن اسلامی است و الگوی تمدن انسانی در ویژگی های او را شاهد هستیم. او فرصت ساز بود.

مکتب مقاومت از سوی شهید سلیمانی روح تازه گرفت

به گفته وی حاج قاسم در کرمان اشرار را به افرادی مولد تبدیل کرد و نقش او در دور کردن تروریست‌های منطقه موثر بود و در مکتب اوبن بست و نا امیدی وجود ندارد و او از بحران عبور تهدید را به فرصت تبدیل کرده است.

این استاد رسانه ادامه داد:هدف آمریکا ترور جسم حاج قاسم نبود بلکه در دستور کار آمریکا ترور مکتب اومورد توجه قرار گرفته است. با این تفاسیر رویکرد تقلیل گرایانه و حذفی مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به آرایش دشمن باید شناساندن اهداف و ترویج مکتب او مورد توجه باشد و تبدیل بحران به فرصت مورد توجه قرار بگیرد.

نصرالهی در پایان گفت: باید درباره حاج قاسم کنشگری فعال داشته باشیم و راهبرد رسانه ای فعال تشکیل دهیم و این مهم با کلی گویی موثر نمی شود.هدف اصلی آمریکا ترور مکتب حاج قاسم است و باید با جهاد تبیین جلوی این اقدامات را گرفت و بتوان سبک زندگی او را تکثیر کرد.
انتهای پیام /

کد خبر: 1165920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =