مدارس کدام استان‌ها سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند؟

تداوم آلودگی هوا و پایداری جوی در برخی استان‌ها منجر به تعطیلی مدارس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، تداوم آلودگی هوا و پایداری جوی در برخی استان‌ها منجر به تعطیلی مدارس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شد.

مدارس و دانشگاه های تهران سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری شد

مدارس و دانشگاه‌های البرز غیرحضوری شد

با تصمیم کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا، کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان البرز، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود.

تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهر قم روز سه شنبه تعطیل شد

 محسن اروجی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انباشت آلودگی هوا در شهر قم و بنا به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، کلیه مهدکودک و کودکستان‌های قم روز سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل خواهند بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم بیان داشت: فعالیت‌های آموزشی دوره اول و دوم ابتدایی مدارس در شهر قم نیز فردا سه شنبه به صورت غیر حضوری می‌باشد.

وی همچنین عنوان داشت: مدارس سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان قم تغییری نخواهد داشت و به فعالیت خود همانند روزهای گذشته ادامه می‌دهند.

 مدارس و دانشگاه‌های اصفهان برای ۲ روز دیگر غیرحضوری شد

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم شرایط آلودگی هوا و قرارگیری شاخص کیفیت هوای اصفهان و برخی مناطق در شرایط ناسالم اظهار داشت:کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد و مهردشت، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه را غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.

وی افزود: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند ازجمله کارکنانی که به بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری های زمین‌ ای مبتلا هستند، بانوان باردار و کارکنان خانم دارای فرزند دبستانی و زیرشش سال، طی دو روز ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت دورکاری انجام خدمت خواهند نمود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان طی این دو روز از درب منزل اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، ایستگاه‌های سلامت با هدف اطلاع رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط، در میادین بزرگ و پرترافیک شهرها توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان استقرار خواهند یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن اجتناب ازحضور در فضاهای باز و هسته های مرکزی و پرترافیک شهرها، درصورت لزوم به حضور در این اماکن حتما از ماسک استفاده نمایند.

وی افزود: در دو روزهای آینده فعالیت واحدهای تولید شن و ماسه، آجر و آسفالت و نیز انجام هرگونه عملیات خاکبرداری در مناطق یاد شده ممنوع است.

پایان پیام/

کد خبر: 1165987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      عه عه