شهرداری تهران دنبال نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی / عمده درآمدها صرف بدهی‌های گذشته می‌شود

شهردار تهران درباره نوسازی حمل و نقل عمومی و آخرین اقدامات شهرداری تهران در این زمینه توضیحاتی را ارائه داد.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، درباره آخرین وضعیت توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت، اظهار کرد: شهرداری به دنبال نوسازی و بازسازی است، به دلیل اینکه میزان ناوگانی که تحویل ما داده شد، دو هزار ۲۲۵ دستگاه بود که بیش از ۹۰ درصد آن بیش از ۱۰ سال عمر کرده و از رده خارج بود.

شهرداری به وظایف خود در قانون هوای پاک عمل کرده است

او افزود: ما وظیفه‌مان بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، که در سال جاری ۱۴۰۰ دستگاه بازسازی شد و برای نوسازی نیز ۱۷۵ دستگاه خریداری شد و از طریق وزارت کشور سهم ۶۴۰ دستگاه را واریز کردیم که ۶۲ دستگاه آن در حال پلاک‌گذاری است.

زاکانی با بیان اینکه شهرداری تهران در تلاش است، تا ناوگان جدید وارد کند، گفت: از دهه ۸۰ به بعد، کار عمده‌ای در زمینه نوسازی صورت نگرفته است، در نتیجه در تلاش هستیم تا وضعیت ناوگان عمومی را تا سال آینده به شرایط مطلوبی برسانیم.

شهردار تهران در واکنش به خبری که منتشر شده بود مبنی بر اینکه ۶۵ درصد درآمد شهرداری، صرف پرسنل می‌شود، بیان کرد: این آمار بیان شده کاملا غلط است و شهرداری از جمله سازمان‌هایی است که عمده درآمد خود را صرف بدهی‌های گذشته، عمران و آبادی می‌کند نه کارکنان شهرداری.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =