دیدار هیئت رئیسه واحد شهرکرد با خانواده شهید «گودرزی شهرکی»/ خاطرات شهید منتشر می‌شود

هیأت رئیسه و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با خانواده دانشجوی شهید امنیت ستواندوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این نشست صمیمی از چاپ کتابی با موضوع خاطرات پدر، مادر، همسر، خواهران و برادران از شهید بزرگوار شهید گودرزی توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خبر داد.

همسر شهید «نصیری هفشجانی» از پایان نامه خود دفاع کرد

رحیمی بیان کرد: خاطراتی که در این نشست از زبان خانواده این شهید والامقام شنیده شد می تواند در کتابی بصورت جیبی گردآوری شود و مورد استفاده نسل جوان ما بخصوص دانشجویان قرار گیرد.

وی گفت: شهید محمد گودرزی شهرکی یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بودند که هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ اخلاقی و ورزشی جزو سرآمدان بودند.

ابراهیم رحیمی اظهار کرد: این شهید والامقام خودش هم آرزوی شهادت را داشت و در نهایت به این آرزو رسید. ان شاءالله ما هم بتوانیم راه این شهید عزیز را ادامه دهیم و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان پاسداری کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار گفت: امروز توفیق داریم در خدمت پدر و مادر بزرگوار شهیدی باشیم که فرزند پاک و بابرکت خود را نثار انقلاب اسلامی کردند و این شهید والامقام در پاسداری از دین و نظام و انقلابی که برگرفته از دین است، در این خانواده به این جایگاه رفیع رسیده است.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد افزود: همه ما سر سفره شهدا هستیم، چه شهدایی که زمان انقلاب به شهادت رسیدند و چه شهدایی که 8 سال از این مرز و بوم دفاع کردند و نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان بیفتد و چه شهدایی که مدافع حرم بوند و چه این شهید والامقام که در راه امنیت مملکت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم عنوان کرد: بهترین خاتمه برای هر انسانی مرگ با عزت و افتخار است که مصداق بارز مرگ باعزت و افتخار شهید و شهادت است.

این مقام مسئول در ادامه خطاب به پدر این شهید عزیز گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری پای آرمان های شهدا ایستاده اند و همان طور که فرزند دلبند شما تا لحظه آخر پای نظام و انقلاب ایستادند ما هم پای این نظام مقدس می ایستیم و تلاش می کنیم که در همین مسیر حرکت کنیم و دانشجویانی تربیت شوند که باعث افتخار خود، خانواده، دانشگاه و جامعه اسلامی شوند.

درپایان این محفل نورانی، پیام دکتر محمد مهدی طهرانچی ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی کشور خطاب به خانواده معزز این شهید والامقام، توسط ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  قرائت و به پدر بزرگوار دانشجوی شهید محمد گودرزی شهرکی اعطا شد.

اضافه می‌شود: این دانشجوی شهید، 28 آذرماه ۱۴۰۱ در یک اقدام تروریستی بین گروهک‌های ضد انقلاب با نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در منطقه مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان به همراه سه نفر از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسیدند. روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1166698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =