انجمن‌های علمی بازوی توانمند دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، انجمن‌های علمی دانشجویی را بازوهای توانمند دانشگاه در عرصه‌های علمی دانست و بر حمایت از فعالیت‌های دانشجویی تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، نشست هم اندیشی و بحث و تبادل نظر مشترک اعضای هیات مدیره و اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی با رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد سمنان، در سالن جلسات حوزه ریاست واحد و با حضور معاون پژوهش و فناوری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه به منظور آشنایی با دیدگاه‌ها و نقطه نظرات دانشجویان و ارتقای فعالیت انجمن‌ها برگزار شد.

در این جلسه سمانه بهرامیان، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه، به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن های علمی دانشجوئی پرداخت و گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دارای تعداد ۸ انجمن علمی دانشجوئی فعال و ۳ انجمن دانشجویی در حال رفع تعلیق است و از ابتدای سال جاری بیش از ۱۳۰ فعالیت علمی، پژوهشی و فرهنگی را برگزار کرده است.

در ادامه نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی نظرات و پیشنهادات خود را به منظور حل مشکلات و ارتقای فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی مطرح کردند.

مهدی منصوری، رئیس دانشگاه، ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مباحث مطرح شده در این جلسه پرداخت و انجمن‌های علمی‌دانشجویی را یکی از بازوهای توانمند در عرصه‌های علمی دانشگاه معرفی و حمایت خود را از فعالیت‌های دانشجویان اعلام کرد.

در این جلسه احکام انتصاب یکساله اعضای هیات مدیره انجمن‌های علمی دانشجویی که از سوی مهدی منصوری،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان صادر شده بود به آنان اعطاء شد.

در پایان جلسه از تلاش‌های استاد مشاور و اعضاء دانشجویی انجمن علمی رشته مامائی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، که عنوان انجمن برگزیده استان سمنان را کسب نموده و نیز دانشجویان فعال و همکار در فرایند هدایت تحصیلی سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ با اهداء لوح سپاس، تقدیر شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1167092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =