کلاس‌های ترم آینده واحد خوی به صورت مجازی برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: کلیه بخش‌های اداری و آموزشی دانشگاه آزاد واحد خوی در روز ۱۰ بهمن تعطیل است و در صورت موافقت سازمان مرکزی کلاس‌های ترم آینده این واحد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی زواری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی، از دانشگاه آزاد خوی بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه با همه توان برای رفع مشکلات زلزله‌زدگان و ترمیم قسمت‌های آسیب دیده این واحد دانشگاهی تلاش می‌کنیم، گفت: بر اساس ارزیابی‌های واقعی، همه قسمت‌های آسیب دیده در گزارش مربوط به زلزله ثبت و زمینه حل مشکلات فراهم شود.

امکان بازگشت زمین لرزه‌ها در خوی وجود دارد / لزوم توجه به بافت‌های فرسوده

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی درباره خسارت‌ها وارده به این واحد دانشگاهی تصریح کرد: بسیاری از دیوارهای ساختمان‌های این واحد دانشگاهی ترک جدی خورده و در بعضی از ساختمان‌ها سقف کاذب و نمای ساختمان فرو ریخته و خسارت دیده‌ است، اما نیاز به بررسی تیم‌های تخصصی ارزیابی خسارت دارد.

زواری با اشاره بر اینکه تمام امتحانات تا پایان هفته در این واحد دانشگاهی لغو و در خصوص برگزاری امتحانات با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌شود، عنوان کرد: برای جلوگیری از بلاتکلیفی دانشجویان، انتخاب واحد ترم آینده در زمان مقرر انجام می‌شود.

کلاس‌های ترم آینده واحد خوی به صورت مجازی برگزار می‌شود

وی افزود: دانشجویان برای رعایت ایمنی و اقدام برای بازسازی خسارت‌ها پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، کلاس‌های ترم آینده واحد خوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تداوم پس لرزه‌ها و رعایت ایمنی دانشجویان و کارکنان تاکید کرد: کلیه بخش‌های اداری و آموزشی دانشگاه آزاد واحد خوی در روز ۱۰ بهمن تعطیل و در خصوص تعطیلی سایر روزها با توجه به شرایط و پس‌ لرزه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی گفت: خوابگاه دانشجویی این واحد دانشگاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل است. دانشگاه آزاد آذربایجان غربی همانند سایر بحران‌های پیش آمده در سراسر کشور، در کنار مردم خوی بوده و در همراهی با مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

تهیه و تنظیم خبر: سیاوش میرزایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1169462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =