اعطای عاملیت مالی دانشگاه آزاد استان قم به صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

دومین قراداد عاملیت مالی میان صندوق و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ایام مسعود مبعث رسول گرامی اسلام با حضور عسگر غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین خیری به نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین قراداد عاملیت مالی میان صندوق و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ایام مسعود مبعث رسول گرامی اسلام با حضور عسگر غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و  حجت‌الاسلام و المسلمین خیری به نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار شد.

حرکت به سمت دانشگاه‌های کارآفرین در گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

این قرارداد که دومین مورد از اعتماد واحدهای دانشگاهی در کشور به صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مدیریت وجوه است، از دستاوردهای عینی و قطعی سفرهای استانی مدیران صندوق و حسن اعتماد هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به تیم صندوق است.

اعطای سود بیشتر در مقایسه با حساب‌های کوتاه‌مدت بانکی و ارائه سهل ضمانت‌نامه‌های درخواستی واحدهای دانشگاهی برای اجرای پروژه‌های برون‌دانشگاهی، دو مزیت اصلی این مدل از قرارداد برای تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =