رنگ ترافیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد تولید شد/ اجرای خط‌کشی جاده‌ها در ۱۴ استان کشور

دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد از سابقه ۳۰ ساله خود در تولید رنگ ترافیک خبر داد و گفت: خط‌کشی جاده‌ها در ۱۴ استان از سوی این شرکت اجرایی شده است.

عظیم عظیمی مدیر عامل هلدینگ عصر معماران جنوب در گفت‌‎وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که این هلدینگ در زمینه تولید انواع رنگ صنعتی، ساختمانی، اتومبیلی، دریایی و استخری است، اظهار کرد: یکی از محصولات شرکت، تولید رنگ ترافیک است. علاوه بر تولید رنگ، در سراسر کشور این طرح اجرا شده است.  

وی افزود: خوشبختانه از زمانی که رهبری مسایل دانش‌بنیان را در اولویت قرار دادند، حمایت‌هایی جدی برای فناوران درنظرگرفته شد. در همین زمینه، من به عنوان دانشجوی فناور شناخته شدم و تسهیلاتی مانند محل استقرار شرکت در اختیارم قرار گرفت.

عظیمی با اشاره به این که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان دفتری را در اختیار شرکت قرار داده است، گفت: همچنین تسهیلاتی برای شرکت در نمایشگاه‌ها فراهم می‌کنند. یکی دیگر از کمک‌های دانشگاه، رایزنی با بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ریالی است. این تسهیلات روند کار شرکت را تسریع می‌دهد.   

این دانشجوی دکتری کسب و کار دانشگاه آزاد درباره روند تولید محصول رنگ ترافیک خاطرنشان کرد: تولید رنگ را از سال ۶۹ آغاز کردیم. دولت پس از مدتی، کارهای خط‌کشی را هم به تولیدکننده‌ها سپرد. در این راستا، ۱۴ استان را بدون هیچ مشکلی خط‌کشی کردیم. نکته قابل توجه این است که خط‌کشی جاده خطرات بسیاری دارد هم به دلیل مواد تشکیل‌دهنده آن که سمی هستند و هم خطرات جاده‌ای.

وی افزود: شرکت ما یک شرکت خانوادگی است که بیشتر افراد هم فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد هستند. ۳۰۰ نفر در اوقات پیک کاری در شرکت مشغول به کار هستند. همچنین حدود ۱۵ نفر در دفتر مرکز در زاهدان کار می‌کنند.

عظیمی با تصریح بر این که صنعت رنگ در خارج از کشور منسوخ شده است، گفت: این کشورها معمولا مواد اولیه را به سایر کشورها می‌فرستند. حدود ۳۰ سال پیش، مواد اولیه داخلی وجود نداشت و محبور بودیم با شرکت‌های خارجی ارتباط بگیریم؛ اما بعد از انقلاب مواد اولیه را خودمان تولید می‌کنیم. قیمت تمام شده مواد اولیه خارجی، به غیر از قیمت حمل و نقل و نیروی کار ۲۰ تا ۳۰ برابر محصولات قیمت داخلی است.

گفتنی است رویداد عصر امید عسلویه و نخستین نشست تخصصی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از سلسله همایش‌های بوشهر، آینده و پیشرفت از ۷ تا ۱۰ اسفند ماه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =