دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد خوزستان، استاد حق‌التدیس می‌شوند 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از جذب دانشجویان مقطع دکتری به عنوان استاد حق التدریس در این دانشگاه خبر داد.

علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، اظهار کرد: در راستای استفاده از توان و ظرفیت‌های بالقوه دانشجویان مقطع دکتری و همچنین جذب بیش از پیش دانشجویان در این مقطع به دنبال آن هستیم تا اولویت تدریس درسهای مقاطع کاردانی و کارشناسی را به این دانشجویان تخصیص دهیم و از دانشجویان مقطع دکتری بعنوان حق التدریس در واحدهای دانشگاهی استان خوزستان بهره‌مند شویم.

فعالین دانشجویی بازوان فکری دانشگاه هستند

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت علمی دانشجویان مقطع دکتری استفاده کرد، افزود: باید به دانشجویان این مقطع فرصت بیشتری داد تا در  راستای اهداف دانشگاه کمک حال ما باشند و توان علمی، آموزشی و همچنین تجربه خود را صرف دانشجویان مقاطع پایینتر دانشگاه آزاد اسلامی کنند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: فقط دانشجویان مقطع دکتری می‌توانند بعنوان حق التدریس جذب شوند که آزمون جامع شان را با موفقیت گذرانده باشند و در مرحله طی کردن رساله‌شان هستند

افروس خاطر نشان کرد: علاوه بر آن، دانشجویان مقاطع  کارشناسی ارشد و دکتری میتوانند مشمول بیمه تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شوند که یکی از زمینه‌های آسایش و آرامش هرچه بهتر آن‌ها را فراهم می‌کند. 

وی در پایان بیان کرد: تمام تلاش ما در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان استفاده از ظرفیتهای نخبگانی موجود در دل دانشجویان موجود است تا این ظرفیتها را در جهت اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی به میدان عمل بیاوریم و شاهد پویایی و ایستایی در دانشگاه باشیم.

به گفته افروس، درحال حاضر ۱۸۰۰ دانشجوی مقطع دکتری و ۹۵۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد درحال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هستند. 

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای پیام/  

کد خبر: 1172992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =