فعالین دانشجویی بازوان فکری دانشگاه هستند/ برنامه‌ریزی برای تخصیص بودجه استانی ویژه تشکل‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از برنامه‌ریزی و پیگیری جهت تخصیص بودجه استانی ویژه تشکل‌های دانشجویی خبر داد.

علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز اظهار کرد: با پیگیری معاونت فرهنگی دانشجویی و هماهنگی در دانشگاه به دنبال آن هستیم تا در ترم آینده، برنامه‌ریزی‌های بودجه ای به شکلی انجام شود که بتوانیم بودجه اختصاصی ویژه تشکلهای دانشجویی به صورت استانی داشته باشیم تا بخشی از دغدغه فعالان دانشجویی در مباحث مالی بر طرف گردد.

فعالیت تشکل‌ها برای گره‌گشایی از مسائل واحدهای دانشگاهی توسعه یابد

وی تصریح کرد: این برنامهریزی در جهت تحقق اهداف عالی دانشگاه و همچنین و حمایت بیش از پیش از  فعالیتهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی فعالان دانشجویی و تشکلهای دانشجویی است.

به گفته افروس، فعالیت‌های دانشجویی زمینه‌ساز تربیت و آموزش جوانان مومن تراز انقلاب در استان می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تاکید کرد: تشکلهای دانشجویی بازوهای فکری و عملی روسای واحدهای دانشگاهی ما در سطح استان هستند. بر طرف کردن بخشی از نابسامانی‌های ناشی از مسائل مالی بر عهده ما است که درصدد مرتفع کردن آن  به نحوی که شایسته تشکل‌های دانشجویی باشد هستیم.

افروس در پایان خاطر نشان کرد: در زمینههای مختلف دیگر نیز آمادگی هرگونه حمایت و پشتیبانی از برنامه‌ها و طرح‌های فعالین دانشجویی به ویژه اعضای تشکل‌های دانشجویی در سطح استان را داریم. 

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای پیام/

کد خبر: 1170014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =