صنعتگران به دانشگاه اعتماد چندانی ندارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان گفت: باید آسیب‌شناسی‌های لازم در حوزه اعتماد صنعت به دانشگاه صورت گیرد که شاهد تقویت ارتباط بین طرفین باشیم.

مجتبی حکیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نقش نمایشگاه عصر امید در ارتباط صنعت و دانشگاه اظهار کرد: نمایشگاه عصر امید عسلویه در قطب انرژی ایران برگزار شد. در سنوات گذشته بارها شاهد برگزاری نمایشگاه‌هایی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در مراکز استان‌ها به ویژه تهران بودیم اما از معدود دفعاتی که است که این نمایشگاه در حوزه‌های نفت و گاز در قطب انرژی خاورمیانه برگزار شد.

رنگ ترافیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد تولید شد

وی ادامه داد: من احساس کردم از سمت مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در منطقه تا کنون یک اقبال بسیار خوبی صورت نگرفته است. به عبارتی دیگر حضور این قشر در عصر امید عسلویه کمرنگ می‌بینیم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان(اهرم) گفت: احتمالا صنعتگران به دانشگاه اعتماد چندانی ندارند و مسئولان برای رفع این مشکل باید راهکارهایی در نظر بگیرند.

وی افزود: احساس کردم‌ نمایندگان پتروشیمی که خوراک اصلیشان محصولات نمایشگاه عصر امید عسلویه بود، می‌توانستند استفاده بیشتری ازاین نمایشگاه داشته باشند.

حکیم‌زاده بیان کرد: صنایع نفت، گاز و حوزه پتروشیمی می‌توانند از طریق نمایشگاه‌های این چنینی، قراردادهای خوبی را با دانشگاه منعقد کرده و حرکت رو به جلو داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید آسیب‌شناسی‌های لازم در حوزه اعتماد صنعت به دانشگاه صورت گیرد تا در سنوات آینده شاهد ارتباط پررنگ صنعت و دانشگاه باشیم.

گفتنی است رویداد عصر امید عسلویه و نخستین نشست تخصصی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از سلسله همایش‌های بوشهر، آینده و پیشرفت از ۷ تا ۱۰ اسفند ماه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =