اوضاع رادیو از تلویزیون بهتر است / باید برنامه‌های باکیفیت بسازیم تا مردم ببینند

بازیگر سریال آتش و باد گفت: در حال حاضر رادیو اوضاع بهتری نسبت به تلویزیون دارد و می‌توان تا اندازه‌ای از آن رضایت بیشتری کسب کرد.

بیوک میرزایی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اوضاع رادیو اظهار کرد: رادیو در حال حاضر اوضاع بهتری نسبت به تلویزیون دارد و می‌توان تا اندازه‌ای رضایت بیشتری کسب کرد.

زندگی با درآمد حاصل از گویندگی دشوار است / کار در رادیو را به دوبله ترجیح می‌دهم

میرزایی با بیان اینکه ما در رادیو از وجود داستان‌های متنوع در متون بهره می‌بریم، گفت: ما در این رسانه از رمان‌ها، داستان‌ها و نویسنده‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های خود استفاده می‌کنیم.

بازیگر سریال آتش و باد افزود: رادیو یک رسانه در دسترس است و هر روز برُد آن بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: رادیو به دلیل اینکه بازتاب تصویری ندارد بسیاری از محدودیت‌هایی را که در تلویزیون داریم در رادیو شاهد نیستیم، متاسفانه ما در تصویر نمی‌توانیم آنچه را در چنته داریم به‌خوبی ارائه دهیم، اما در رادیو چنین نیست.

میرزایی در پاسخ به این سوال که ترجیح شما کار کردن در تلویزیون است یا رادیو، اظهار کرد: من به‌عنوان یک بازیگر دلم می‌خواهد یک کار خوب ارائه دهم. هر یک از این دو رسانه در جایگاه خود از بازتاب‌های خاص خود برخوردارند و هر دوی آنها برای من مهم هستند.

وی در پایان عنوان کرد: من علاقه زیادی به بازی در رادیو و تلویزیون دارم و زمانی که از این عرصه دور بمانم دچار افسردگی می‌شوم؛ این دو رسانه از آن مردم هستند و باید کارهای خوب از طریق آنها ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =