حساس‌ترین الکلاسیکوی ممکن در مسیر جام

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تقویم فوتبال عصر یکشنبه در نیوکمپ برگزار می‌شود و بارسلونا، صدرنشین لالیگا، در الکلاسیکو از رئال مادرید، استقبال می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رئال مادرید در جدول پیش از این مسابقه ۹ امتیاز کمتر از بارسلونا دارد، بنابراین پیروزی برای تیم میزبان باعث می‌شود آنها گام بزرگی را برای کسب اولین قهرمانی لالیگا از سال ۲۰۱۹ بردارند.

بارسلونا در سه فصل گذشته مجبور به تماشای قهرمانی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لالیگا بوده، اما تیم کاتالان در حال حاضر جایگاهی برتر در صدر جدول دارد و با فاصله ۹ امتیازی نسبت به قهرمانی احتمالی به خود می‌بالد.

رئال مادرید در اندیشه جذب لوکاکو است

شاگردان ژاوی در این فصل به سختی امتیازی را در لیگ از دست داده‌اند، در ۲۱ بازی از ۲۵ بازی خود پیروز شده، دو تساوی و دو شکست متحمل شده‌اند، در حالی که در تمام مدت لالیگا تنها ۸ گل دریافت کرده‌اند که در این مرحله از روند رکورد خیره کننده‌ای است.

بارسلونا ماه گذشته در مرحله پلی آف توسط منچستریونایتد از لیگ اروپا حذف شد، اما آن‌ها در حال حاضر سوپرکاپ اسپانیا را در این فصل بالای سر برده‌اند و به دنبال دو جام دیگر از جمله کوپا دل ری هستند که رئال مادرید نیز در آن حضور دارد.

تیم کاتالان از بازی اول نیمه نهایی کوپا دل ری با نتیجه یک بر صفر پیروز خارج شده و بازی برگشت در کمپ نو در ابتدای آوریل برگزار می‌شود.

بارسلونا در پایان فوریه در لیگ شکست یک بر صفر مقابل آلمریا را متحمل شد، اما آن‌ها در دو بازی آخر خود در لیگ - هر دو با نتیجه یک بر صفر - مقابل والنسیا و اتلتیک بیلبائو پیروز شدند.

بلوگرانا همچنین بهترین رکورد خانگی در لیگ برتر اسپانیا در این فصل را دارد و ۳۲ امتیاز از ۱۲ بازی به لطف رکورد ۱۰ برد و دو شکست به دست آورده است.

در همین حال، رئال مادرید همچنان در این فصل برای کسب سه گانه امید دارد و چهارشنبه شب به لطف پیروزی یک بر صفر مقابل لیورپول در برنابئو، جایگاه خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رزرو کرد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مجموع با نتیجه ۶-۲ فینالیست فصل گذشته را شکست دادند تا به راحتی به جمع هشت تیم نهایی صعود کنند، جایی که با حریف مطرحی در لیگ برتر یعنی چلسی روبرو می‌شوند.

رئال مادرید مطمئناً در این مرحله از فصل در لالیگا شکننده است، در حالی که آن‌ها باید در نیمه نهایی کوپا دل ری کامبک بزنند، اما پیروزی احتمالی امشب فاصله را به ۶ امتیاز کاهش می‌دهد که مطمئنا از ۱۲ امتیاز به مراتب بهتر است.

لوس بلانکوس آخرین بار در لیگ مقابل مایورکا در ابتدای فوریه شکست خورد، در حالی که آن‌ها با اتلتیکو مادرید و رئال بتیس به تساوی رسیدند در آخر هفته گذشته در برنابئو در مقابل اسپانیول پیروز شدند.

فرم خارج از خانه رئال مادرید در این فصل قوی بوده و ۲۸ امتیاز از ۱۳ بازی کسب کرده است، در حالی که آن‌ها در دیدارهای اخیر لیگ بین دو تیم برتری داشته‌اند و از ۶ بازی اخیر خود در لالیگا ۵ پیروزی مقابل بارسلونا کسب کرده‌اند.

بارسلونا از اکتبر ۲۰۱۸ تاکنون رئال مادرید را در نیوکمپ در لالیگا شکست نداده است، در حالی که لوس بلانکوس در بازی رفت اوایل این فصل در برنابئو با نتیجه ۳-۱ پیروز شده بود.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن، کونده، آرائوخو، کریستنسن، بالده، دی یونگ، بوسکتس، فرانک کسیه، رافینیا، لواندوفسکی، گاوی

 ترکیب احتمالی رئال مادرید:

 کورتوا  کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو.  چوآمنی، کاماوینگا، مودریچ؛  والورده، بنزما، وینیسیوس

انتهای پیام/

کد خبر: 1175271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =