سرمربی رئال مادرید: مقابل چلسی در اوج هستیم

سرمربی رئال مادرید بعد از شکست برابر ویارئال در لالیگا به هواداران تیمش قول داد که برابر چلسی متفاوت ظاهر خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لالیگا و تنها سه روز بعد از پیروزی باشکوه برابر بارسلونا در نوکمپ به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا امیدهای تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا بسیار کم رنگ شود.

نسل جدید رئال‌مادرید از نظر آنچلوتی

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سختی بود و پیش بینی آن را می کردیم. ویارئال بازی را بسیار خوب اداره کرد و این در حالی بود که ما در بازپس گیری توپ خوب کار نکردیم.

او ادامه داد: فرصتهای خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم گل سوم را به ثمر رسانیم. در کارهای دفاعی هم خوب نبودیم و می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. وقتی از نظر ذهنی ۱۰۰ درصد آماده نباشید قطعا بهترین عملکرد را نخواهید داشت.

آنچلوتی درباره رویارویی با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی داستان دیگری خواهد داشت. روز چهارشنبه ما در اوج خواهیم بود. من چاره ای جز استراحت به بعضی از بازیکنان نداشتم چرا که بازی برابر بارسلونا بسیار خسته کننده بود.

رئال مادرید با ۵۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند و در صورت پیروزی آبی اناری ها اختلاف به ۱۵ امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =